Teckningen i Aftenposten idag

8 Responses to “Teckningen i Aftenposten idag”

  1. Cavatus Says:

    Underbar kommentar av dig idag på GP:s chatt apropå regeringens tystnad i yttrandefrihetsfrågan och attacken på dig:

    “Och en regerings främsta uppgift är att få röster.”

    No more comments needed ….

  2. Christer Eriksson Says:

    Jag reflekterar över ytterligare en kommentar som du gjorde i samma chatt på frågan om islam är en ond religion:

    “Lars Vilks: Nej, den är tämligen lik gamla testamentets innehåll. Dessa åldriga texter är i sin natur mycket barska men moderniserar man innehållet försvinner de bokstavstroendes problem.”

    I själva verket har jag förstått att det är just Moses i GT som koranen utgår ifrån när de exempelvis avrättar kvinnor för äktenskapsbrott och hänger homosexuella enligt sharialagarna i muslimska länder.

  3. Christer Eriksson Says:

    Lars. Om du inte önskar att jag ska kommentera dig så säg bara ifrån.

  4. Rigoberto Mccain Says:

    If I had a greenback for every time I came here! Superb read.

  5. Cole Dodd Says:

    You have done it once again! Great post!

  6. Dianne Hahn Says:

    If only I had a nickel for every time I came here! Great writing!

  7. N. Yanikyan Says:

    Bra skrivet! Gratulerar modigheten av denna sidans både webmastern och deltagande. Men det finns flera orättvisor liksom ovan-avslöjat fall! MIGGAN slår rekord —i antalet ertappade. MUTOR, vad annars?! Visst; igenkänd… Jo, hon&hennes samverkande offrar flera på olika sätt, inte minst fifflet… denne Bakir tvingar min tjej också att vara gratis städare i sitt bolag säte i Sollentuna sitter Fadime Bakir som styrelseledamot medan Bakirs manliga samverkande trakasserar/utnyttjar min tjej i alla…(fruktansvärt…kan inte ens avslöja…) vi tvingas ständigt att blunda för oegenligheter.. annars skulle jag inte få TUT, mina anhöriga också riskerade vi att missa arbetskraftsinvandring 7 AT-UND på LMA-kortet som alla drabbade förstår väl… … Kära Svenska samhället: synskadade ni allihop??? titta på vårat LMA-kort och fråga vad 7 AT-UND innebär, hur beviljas detta undantag om min tjej inte skulle acceptera deras……..krav………. vi gråter nu dag och natt…….hurdan slags barn skaffar vi i detta läge………….hjäääälp, snälla!

    N. Yanikyan

  8. Hannes Says:

    Torsdag, 16. september 2010

    Kl. nio på kvällen, Vilks.net är hackad av “AlQaTaRi”… Jag hoppas att webmastern kan återställa vilks.net snart, jag håller tummarna.

    Hälsningar från Tyskland,
    Hannes

Leave a Reply

